(0562) 360-300

(050) 321-15-94

Заказать звонок
Каталог товаров

Питання та відповіді

  • 1. Чому має сенс звертатися саме до вас?
    Наша перевага – орієнтація на клієнта. Ми прагнемо, щоб ви отримали задоволення не лише від придбаного товару, а й від процесу придбання. Наші співробітники ніколи не будуть розмовляти з вами грубо або гордо, ми завжди будемо докладати максимум зусиль, щоб вирішувати питання, що виникають, з максимальним комфортом для вас. Ми не зможемо продати вам товар у збиток, але в будь-яких ситуаціях ми будемо на вашому боці. Головний принцип роботи кожного співробітника – дивитися на роботу із замовленням з позиції клієнта.
  • 2. Чи дотримуєтеся ви закону про захист прав споживачів?
    Так (як і всі інші закони, що діють у нашій країні), ознайомитися з ним можна тут.
  • 3. Чи можу я вам довіряти?
    Наш магазин є структурним підрозділом компанії RIM2000, яка працює на ринку комп'ютерних технологій з 1994 року, і після стільки років успішної роботи ми не збираємося прийняти у вас замовлення і зникнути. Ми плануємо розвиватися та прагнемо виконувати свою роботу з максимальним рівнем якості.
  • 4. Чи можемо ми придбати товар за безготівковим розрахунком?
    Так ви можете його оплатити будь-яким зручним для вас способом.
  • 5. Чи можу я розрахуватися за товар при отриманні?
    Так, у більшості міст це можливо, подробиці описані в розділі Оплата та Доставка.
  • 6. Заміна/ремонт товару, якщо він перестав працювати, а два тижні з моменту придбання ще не минуло?
    Вам необхідно звернутися до Авторизованого сервісного центру (АСЦ) з обслуговування товару відповідного виробника. Після того, як АСЦ видасть висновок про наявність дефекту товару, відсутність порушень умов експлуатації та зберігання та необхідність отримання заміни товару у продавця, ми запропонуємо Вам заміну або повернемо гроші на ваш розсуд.
  • 7. Чи можу я повернути товар, якщо не минуло два тижні з моменту покупки?
    Протягом 14 календарних днів ви можете повернути товар, який не був у вжитку, товарний вигляд та працездатність, якого не порушено. Ми його приймаємо, і відправляємо до сервісного центру, після укладання сервісного центру про те, що з товаром все гаразд ми повернемо вам гроші або зробимо заміну залежно від вашого бажання.

    Перед поверненням переконайтеся, що товар не був у використанні, його зовнішній вигляд, функції та цілісність упаковки не порушені.